متضاد "شکست"


سوگل هستم !

سلام متاسفانه من نمی دونستم بازیه وقتی با رفقا رفته بودیم والیبال بازی کنیم همه از پیروزی امروز صحبت میکردنمن بودم که تقریبا هنگ کرده بودمهمه چشماشون به والیبالیست حرفه ای نحل بود

وای چشتون روز بد نبینه همه دیدن من تو حال وهوای دیگه ای هستم!بعد به زیبایی گفتم بچه ها چه خبره؟

مریم:دیوونه ما دو ساعت داریم برا کی فک می زنیم؟

من:حتما من دیگه!آره؟

پرناز:امروز والیبال بود نگو که ندیدی؟

من:هااااان

نرگس :اه حالمو بهم زدین بذار من بگم .....سوگل جون ،نفسم ببین امروز بازی با پرتوریکو بود ماهم 3بر1بردیم !

آی آقا منو می گی یک دادی زدم که تمام پسرایی که فوتبال بازی می کنن سرجاشون وایسادن توپم برا خودش رفت

سرتونودردنیارم!منومیگی قرمز شدم رفتم تو پارکینگمون!وایسادم خندیدم!

بعد مریم با عصبانیت گفت آخه نرگس خررررررررتو که می دونی این دیوونه (منظورش من بودم)تازه از تیمارستان اومده !می دونی که جو گیره؟؟؟

بعدش به بازی ادامه دادیم ،دراین حین یه بچه به نام سامان کوچولئی من(به زبان من سامی جونم)به شکلی که دهانش باز ومنونگاه می کرد دیگه ازاون بچه هم خجالت کشیدم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,ساعت 21:47 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com